VIJESTI
31.08.2017 u 16:23

IZ MINUTE U MINUTU: Četvrta sjednica Gradskog vijeća

Četvrta sjednica Gradskog vijeća započela je proširenjem dnevnog reda. Umjesto najavljenih 18, na dnevnom su redu 24 točke. Svih 25 vijećnika je prisutno na sjednici. Prijedlog ukidanja javnog puta na Osojniku, Prijedlog pokretanja projekta Arena Lapad, Prijedlog ustupanja biskupiji zemljišta bez naknade, kao i Prijedlog donošenja hitnih mjera saniranja nelegalnog dijela odlagališta Grabovica prihvaćeni su većinom glasova, dok kao i inače prijedlog Ljuba Nikolića o raskidu Ugovora s Razvoj Golfom nije prihvaćen. 







komentara  0
   

"Taksisti trebaju društveno odgovorno poslovati. Oni su blokirali grad, ugrozili sigurnost, turizam, svakodnevno parkiranjem i vožnjom ugrožavaju našu sigurnost. Mogu i sve druge nezadovoljne grupe ljudi protestirati, ali nitko do sad nije protestirao na ovaj način ugrozivši svoje sugrađane. Kako to taksisti u drugim gradvima nisu napravili? Našim taksistima bila je u tom trenutku važna samo njihova zarada, a ne nitko od ostalih ljudi koji žive u Gradu u Župi u Konavlima, kad bi se svi mi tako ponašali svi bi jedni druge pregazili. Oni su izvrnuli tezu jer su naučili da ih se godinama kokolava, a žrtve smo mi, građani, koji od njih imamo najmanje koristi", kazao je Franković.


22:07


Mi smo ih pustili u potpuni nered, pa oni sad uzimaju sve u svoje ruke. One koji krše zakone treba sankcionirati i uzeti im dozvole Neće oni sami sebe ugroziti. Moramo ih organizirat, oni moraju poštivati pravila ili ne biti taksisti", kazao je vijećnik Bogdanović.


22:03


"Morao sam reagirati, ja nemam svoje taksiste, ne zanima me tko je čiji, mojih tu nema, jer svi oni koji su sudjelovali u blokadi magistrale za mene su napravili teroristički čin. Ne može se ovo raditi, najbolje bi bilo da sve podredimo taksistima, ukinemo parkin i damo im sve. Dugo smo se bavili taksistima, ali ono što su oni napravili na magistrali je teroristički čin koji nitko tko voli ovaj grad ne bi napravio. Njihovo ponašanje je sramota, svi drugi taksisti u Splitu i Zagrebu bili su kulturni, a ovi su blokirali našu jedinu cestu i to na tri sata. Poručujem gospodi taksistima da poštujemo njihov rad, ali očekujemo da će cijeniti regule prema Gradu i građanima, a nadam se da će u budućnosti Ministarstvo donijeti zakon koji će potpuno liberalizirati tržište, tko ima licencu neka vozi", zaključio je gradonačelnik.


22:00


"Da bi ovo sve mogli razumjet i ispunit vozači taksija moraju završiti višu upravnu školu, dok cijela masa nelegalnih taksista radi bez ikakvih pravila. Mi bi trebali i spriječiti nezkonito djelovanje onih koji voze bez zakona", kazao je u raspravi vijećnik Vido Bogdanović. Dodao je da mu je ovo neozbiljno i mutno. "Trguje se taksi koncesijama politički, zna se koji su čiji taksisti, jedna koncesija četiri glasa. Bit će mi drago da se to ovim natječajem izbjegne", rekao je Bogdanović.


21:55


Gradonačelnik je objasnio izmjene u Odluci o dodjeli autotaksi koncesija. Naime on koji nisu dobili koncesiju od Grada, mogu se žaliti Ministarstvu, a ukoliko dobiju pozitivnu odluku, grad im mora omogućiti obavljanje djelatnosti. Stoga se za takve slučajeve omogućava da Grad osim zacrtnih 225 taksi koncesija, može za one koji su pozitivno ocijenjeni povećati broj taksija u Gradu. Maro Kristić je kazao kako je ovo pomalo upitna odluka. Izjavio je kako se u nadležnom odjelu događaju neobične stvari. "Nekome kome je auto oštećeno, a ima dozvolu, mora dozvoliti promjena vozila, a također su trojica vozača zbog godina diskriminirana", kazao je Kristić.


21:43


Na dnevnom redu sjednice Gradskog vijeća na redu je izmjena Detaljnog urbanističkog plana Solitudo s kojim se povećava zona za izgradnju vrtića u ovom gradskom naselju, gdje je sada ucrtan vrtić koji ima 144 mjesta. Jednoglasno je prihvaćena izmjena.


21:35


I Vido Bogdanović (HSS) čestita na rezultatima rada ZOD-a, no naglasio je kako je politika prevrtljiva i da primjena plana ovisi o gradskim vijećnicima te da se nada da će vijećnici znati cijeniti Plan i provedbu. Maro Kristić (MOST) također je pohvalio koncept danas predstavljen, naglasivši kako bi zakonski okvir provedbe plana trebao biti dodatna garancija za njegovu provedbu. Koncept Plana upravljanja povijesnom jezgrom je jednoglasno prihvaćen.


21:32


Ljubo Nikolić koji je aktivno sudjelovao u izradi ovog koncept, kazao je kako izrada Plana nije garancija njegove primjene i uspjeha. Pitao je ravnateljicu Zavoda, što je sve potrebno da bi plan bio izrađen, koliko je to sredstava i koji vremenski rok. Carević - Peković odgovorila je da je preduvjet Strategija razvoja turizma koja nije baš potpuno odgovarajuća planu, pa je tražena ispravka, usklađivanje toga. Procijenila je da će izrada stajati oko 600 tisuća kuna, a mogao bi biti gotov do kraja 2018. godine.


21:28


Iva Carević Peković može biti zadovoljna, njezina upornost u radu izrade koncepta ovog Plana upravljanja, nije tome dugo kad su njezin rad vijećnici kritizirali i preispitivali, a neki su ga htjei i zaustaviti. Vijećni Jelčić (DDS) kazao je da ovaj plan daje sadašnjim gradskim vijećnicima da svojim radom ostave Grad budućim generacijama.


21:24


U raspravu se uključio i akademik Vekarić, koji je također pohvalio rad Zavoda, istaknuvši kako se podaci koji su sakupljeni stalno trebaju ažurirati kako bi se stanje moglo vidjeti usporedno iz godine u godinu. Mladen Gojun također je zahvalio Carević - Peković i na radu i na impresivnoj prezentaciji. Pohvalama se pridružila i Tatjana Šimac Bonačić, koja je istaknula kako su u izradi ovog koncepta sudjelovali i brojni naši sugrađani, jr je to znak da će Grad živjeti.


21:19


Nakon iscrpnog i zanimljivog izvješća o pripremnoj fazi, kao i o konceptu izrade Plana upravljanja dubrovačkom gradskom jezgrom, do sada jedinstvenog u Hrvatskoj, otvorena je rasprava. Vijećnica Katarina Doršner naglasila kazala je da će, ukoliko se ovako nastavi, za godinu dana imati plan. Čestitala je Zavodu na predanom radu, a posebno joj je drago da je ovaj posao vodila žena. "Pred Gradom su veliki izazovi, a mi trebamo štiti vrijedne institucije kao što je naš Zavod, koji za ovakav posao dobiva ne baš veliku plaću", zaključila je vijećnica.


21:15


Bruno Diklić iz Ministarstva kulture, član Povjerenstva za praćenje izrade Plana upravljanja povijesnom jezgrom Dubrovnika predstavio je koncept izrade plana, koji će tvrtka koja bude radila Plan morati pratiti uz njihov nadzor. Cilj Plana je očuvanje spomenika, ali i unaprjeđenje suvremenog života u Gradu. Koncept daje najvažnije elemente plana i način donošenja Plana te obvezuje izvođača da u obzir uzme sve podatke koji su u fazi pripreme sakupljeni. Također javnost mora biti informirana, a vodit će se i javna rasprava.


20:58


Poražavajuća je demografska slika stanovništva Grada, najviše je starijih osoba, najmanje djece. Stanovništvo se u 10 godina smanjilo za 1/4. U Gradu živi tek oko 1 500 ljudi. Iva Carević Peković kazala je da apelirada se svake godine izdvoji 20 000 kuna kako bi se ove baze redovito ažuriralo.


20:51


Sve baze sakupljenih podataka bit će na jednom mjestu. Sistematski je Zavod kroz ankete, radionice, razgovore, studije utvrdio probleme koje bi Plan trebao riješiti kao i ciljeve plana. Važan podatak koji je dobiven u pripremnoj fazi je i seizmička osjetljivost pojedinih dijelova Grada, zbog ucrtvanja evakuacijskih puteva. Povijesna jezgra je potpuno digitalno ucrtana u tlocrtu i presjeku. Obrađeni su i podaci o istraženim dijelovima Grada. Probleme su javljali građani i sve interesne skupine, dojavama, fotografijama... U karti su obilježeni svi javni sadržaji. Zanimljivo je da su u samo tri godine u povijesnoj jezgri otvoreno novih 49 ugostiteljskih objekata i trgovina. 2013. bilo ih je 4451, a u 2016. ih je 516. 119 objekata je promijenilo funkciju iz trgovine u ugostiteljski objekt, što je veliki problem, jer opterećuje infrastrukturu.


20:42


Iva Carević Peković, ravnateljica zavoda za obnovu Dubrovnika koji vodi izradu Plana upravljanja povijesnom jezgrom, koji je jedan od zahtjeva UNESCO-a. Plan je završio fazu pripreme, koja je bila najzahtjevnija, a riječ je o prikupljanju podatka. Ukoliko Gradsko vijeće prihvati danas prvu fazu, kreće se sa fazom izrade Plana, a potom slijedi faza pripreme. U izradu plana uključeni su gotovo svi koji žive ili rade u Gradu uz stručnake i institucije.


20:32


Duga se rasprava vodila o novom ustrojstvu gradske uprave. I Vido Bogdanović i Ljubo Nikolić su naglasili kako je gradonačelnik za vođenje gradske uprave dobio mandat većine građana za vođenje Grada. Oporba ima dosta primjedbi, no ipak je većinom glasova usvojena točka. Troje vijećnika bilo je suzdržano, a troje protiv.


20:28


"Promet nam je najveći problem koji razumljivo treba svoj odjel", istaknuo je Franković iznoseći prijedlog reorganizacije gradske uprave. "Odjel koji će se baviti investicijama i projektima grada vodit će jedinstvenu javnu nabavu za sve Odjele i komunalna društva. Taksi koncesije će odsada naplaćivati u Odjelu za promet, a Odjel za turizam i more brinut će se za održavanje gradskih plaža. Stavili smo veliki naglasak na gradske kotareve i Mjesne odbore, za koje ćemo raspisati izbore nakon rebalansa. Želimo jačati službu za unutarnju reviziju da ona bude babaroga svim odjelima i komunalnih društava. Nemam namjeru uhljebljivati ljude, ovih desetak ljudi koje sam doveo kao dio svog tima su to, neće biti nepotrebnih zapošljavanja. Oni koji su sa mnom došli sa mnom će i otići", istaknuo je gradonačelnik.

 


19:44


UO za europske fondove i međunarodnu suradnju novi je gradski odjel. "Nismo do sad adekvatno iskoristili činjenicu da smo postali dio Europske unije i da smo prvi novac iz Europe povukli tek prije mjesec dana. Smatramo da treba postojati odjel koji će se baviti time. Neće svaki odjel pojedinačno tražiti projekte, nego će to raditi poseban odjel koji će pratiti natječaje, procjeniti koji su projekti nama važni i korisni. Međunarodna suradnja Dubrovnika može se podignuti na puno veću razinu suradnje", kazao je uvodno Franković, objašnjavajući novi ustroj gradske uprave.


19:36


Nakon duge raspreve većinom glasova prihvaćeno je izvješće gradonačelnika. Suzdržan je bio Miho Obradović (HNS), a protiv su bili nezavisni Čale - Mratović i Vekarić.


19:30


Ljubo Nikolić pohvalio je ovakav način izvješća gradonačelnika i zamjenica, pogotovo kad je riječ o jasnim rokovima izvršenja projekata koji su izvješću navedeni. No zatražio je detaljnjije izvješće o mjerama uvođenja reda na javnim površinama. Podsjetio je na obećanja s prošle sjednice o štandovima, stolovima i reklamama u Gradu. Nikolić je pohvalio početak inicijative koju je gradonačelnik pokazao u smanjenju broja turista s kruzera, ali je kazao kako je buka u Gradu, pogotovo za vrijeme i dalje neizdržljiva, pogotovo kad se održavaju partiji na Stradunu.


19:15


U raspravi o izvješću gradonačelnik i njegovih zamjenica malo je zaiskrilo između vladajućih i oporbe. Trajala je rasprava u kojoj su se z govornicom mijenjali vijećnici HDZ-a i vijećnici SDP-a, HNS-ov Miho Obradović i nezavisna Čale - Mratović. Teme su varirale od turizma do komunalija do bolnice, ljetnikovaca...Gradonačelnik je strpljivo odgovarao. Oporbeni vijećnici su imali brojne primjedbe, a isticali su kako ova vlast nastavlja projekte bivše vlasti, a vladajući su podsjećali na propale projekte bivše vlasti. 


19:04


Miho Obradović (HNS) pitao je gdje je deponiran građevinski otpad za kojeg u izvještaju stoji da je riješen. Franković je kazao kako je na Pobrežju otvoreno legano odlagalište građevinskog otpada te se sad može tamo odlagati otpad. "Pozvao bi sve naše sugrađane da prijavljuju odlaganje građevinskog otpada na neprimjerenim mjestima, kako bi se počinitelji mogli kazniti", istaknuo je gradonačelnik.


18:30


Nakon što su vijećnici dva sata postavljali pitanja, a gradonačelnik odgovarao, sjednica se nastavila izvješćem gradonačelnika i njegovih zamjenica o radu tijekom protekla 2 mjeseca. Iako to nije zakonska obveza Franković smatra da vijećnici svaka dva mjeseca trebaju čuti što se u izvršnoj vlasti radi. Naveo je kako su potpisani ugovori za 181 stan za branitelje u Mokošici, kazao je kako su preskočili prepreke i osigurali novac za dovršetk uređenja Lazareta. Naveo je uređenje triju dječjih igrališta. Osim toga provodi se sufinanciranje udžbenika za srednjoškolce, po čemu je Dubrovnik prvi u Hrvatskoj. Lokacija namijenjena smještaju azila za nezbrinute životinje izazvala je bunt stanovnika Pobrežja, Osojnika i Zatona, kazao je gradonačelnik dodavši kako ne želi graditi azil tamo gdje će se ljudi buniti. Objasnio je kako će budući azil biti zgrada sa zvučnom izolacijom i kako ono što vide na Žarkovici neće slike novog azila. I dom umirovljenika u Gružu je zastoju jer nema izvedbenog projekta, ide nova javna nabava, pa će rok početka gradnje biti polovica iduće godine. Nadogradnja vrtića Palčica kreće početkom godine. Nadogradnja PŠ Montovjerna bi trebala početi u travnju 2017. Vrtić Solitudo sa 140 mjesta je novi projekt koji ova gradska uprava namjerava izgraditi u svom mandatu. Franković je najavio da će do sljedeće sezone obnoviti većina cesta na užem području grada. Cjelokupni izvještaj gradonačelika dostupan je na stranicama grada.


18:27


Miho Obradović (HNS) pitao je kad će se provesti revizija korisnika gradskih stanova? Gradonačelnik je kazao kako se revizija provodi i kako su mnogi stanovi već vraćeni. Rekao je kako je Grad tražio i druge stanove u vlasništvu države, koji zjape prazni, da se daju na korištenje Gradu za jasne svrhe. Franković je dodao kako su mnogi gradski prostori u postopku povrata vlasništva. "O Grabovici će se detaljno raspravljat na točci dnevnog reda", kazao je gradonačelnik istaknuvši kako će Grabovica biti zatvorena do kraja 2018.


18:13


"Ilijina glavica nema uporabnu dozvolu, pothodnik je prepun smeća i prljav, a škola uskoro počinje. Pothodnik će koristiti mnogi školarci, što će Grad napraviti?", među ostallim je pitala vijećnica Ivana Šepak. Gradonačelnik je kazao kako će pothodnik čistiti svaki dan djelatnici Čistoće te da će se uz legalizaciju ceste legalizirati i pothodnik s liftovima.

 

 

 

 

 

 

 


18:09


Franković je odgovorio kako je istina da je i prije bilo oko 10 000 ljudi u Gradu, ali su ulice bile prohodne, bez stolova i štandova, a danas se Širokom ni s dvije vrećice ne može proći. Kazao je kako je UNESCO preporučio 8 000 turista dnevno, a da je stoga kruzerima dozvoljeno 4 000 turista. Istaknuo je kako s kruzerima treba iskomunicirati dolazak u Grad s ciljem da dolazi manje brodova, koji ostaju cijeli dan, kako se gužve ne bi stvarale.


17:47


Vijećnik Nenad Vekarić kazao je kako je u Dubrovniku uvijek bilo 10 000 ljudi dnevno, kroz povijest, a dodao je kako nikad do sada nisu vrata od Pila bila neprohodna. Pitao je smatra li gradonačelnik da će smanjenjem broja turista s kruzera od 4 000 dnevno riješiti problem gužvi? "Možda bi trebalo drugčije razmišljati o disperziji turista u Gradu. Možda vaše rješenje nije najbolje, možda da razmislite o disperziji, a ne o ovom drastičnom smanjenju broja turista", kazao je Vekarić.


17:43


Nikolina Soko je pitala kako to da se na Gracu, koji nije asfaltiran naplaćuju kazne za nepropisno parkiranje Franković je kazao kako je Gradac i njegova nemogućnost uređenja parkinga još jedan mit te da je u tijeku izrada projekta uređenja parkirališta i parka.


17:39


Tatjana Šimac Bonačić pitala je gradonačelnika hoće li u program infrastrukture uvrstiti pothodnik u Lapadu kraj kružnog toka? Pitala je  koliko je oštećena folija na Grabovici nakon požara? Gradonačelnik je kazao kako je veliki problem pothodnika prostorni i da se traže druga rješenja, jer ovako ne funkcionira. "Do kraja 2018. Grabovica se mora zatvoriti i sanirati, a više ćemo govoriti kasnije tijekom sjednice o rješavanju problema otpada."


17:37


Katarina Doršner postavila je dva pitanja u vezi sigurnosti u Gradu. Pitala je gdje smo stali kad je riječ o izradi plana sigurnosti gradske jezgre te može li Grad pomoći policiji u smještaju policajaca koji uglavnom dolaze iz drugih gradova i mjesta te nemaju gdje živjeti. Gradonačelnik je kazao kako je u tijeku uvođenje projekta smart city koji će unaprijediti komunikaciju svih službi, rekao je i kako će na Pločama biti barijere, koje će spriječiti ulaz vozila bez dozvole u Grad. Zahvalio je policiji na predanom radu tijekom ove sezone.


17:32


Terezina Orlić imala je nekoliko pitanja, prvo vezano za protokol gradske uprave koji je na drugom katu nedostupan svim osobama s posebnim potrebama. Pitala je može li se u gradsku upravu ugraditi lift? Zanimalo ju je i može li se uprava informatizirati kako bi se olakšao pristup građanima? Franković je kazao kako je razgovarao sa konzervatoricom Žanom Baćom, koja mu je rekla da nikad nitko nije ni tražio od konzervatora dozvolu za ugradnju lifta, rekao je kako se lift može izgraditi do sredine 2018. Dozvola za lift postoji od 1982. godine, a dodao je kako će svakako informatizirati rad uprave.


17:26


Gradonačelnik je kazao da će vozni red riješiti u jesenskom razdoblju. Rekao je kako će se problemi kanalizacije ispraviti, jer je u projektu bilo puno grešaka, koje treba ispraviti. "Ispravit ćemo projekte i cijene, da ne bi plaćali penale."


17:21


Emilio Puljizević (HDZ) kazao je kako je danas na stolicama vijećnike dočekala uplatnica za dobrovoljne priloge za udrugu Krijesnica, a povodom 10. obljetnice Kornatske tragedije. Pitao je i za vozni red prema Primorju, za koje iza 22 sata niti jedan autobus ne vozi. Pitao je i za liniju 35 koja vozi do Slanoga, koja se nije zaustavljala na gradskim stajalištima jer je bivši gradonačelnik to bio zabranio. Zamolio je da se to uskladi sa županijom. Pitao je i za rokove izgradnje kanalizacije u Orašcu.


17:18


Ljubo Nikolić je pitao hoće li grad ispoštivati odluku o 10 milijuna kuna za komunalne vezove i hoće li grad raditi još komunalnih vezova za građane u Rijeci dubrovačkoj? Pitao je i zašto građani kojima je UO za izdavanje dozvola odradio legalizaciju godinu dana čekaju izračun komunalne naknade od gradskog komunalnog odjela? Pitao je i do kuda je stigao postupak legalizacije. Gradonačelnik mu je odgovorio kako će Grad ispoštivati ugovore te da na žalost Grad nema ovlasti nad pomorskim dobrom. Kazao je kako će se i kroz EU fondove moći financirati komunalni vezovi, ali da sve ovisi Županijskoj lučkoj upravi. Za komunalnu naknadu Franković je rekao kako je legalizacija dovršena i do 80 posto, ali je produžen rok, a na drugo će odgovoriti pismeno.


17:14


Maro Kristić predložio je da se u novom komunalnom redu uvede i razina dozvoljene buke te sankcije za prekršitelje. Pitao je gradonačelnika može li se naći način da se trafostanica na Lopudu izmjesti s dječjeg igrališta. Predložio je da saborska zastupnica Sanja Putica pokrene izmjene Zakona, kako bi lokalna uprava mogla sama odlučivati gdje može, a gdje ne može biti dječji vrtić. Franković je odgovorio da ni njemu nije drago da je TS na igralištu. "Ja nisam odredio lokaciju, ali kao Grad mi ne možemo na to utjecati."


17:06


Željko Raguž (DUSTRA) predložio je da se cijena karte u autobusu i na šalteru izjednači, kako bi se vozačima olakšao posao. Predložio je čišćenje odvodnih kanala na Tenturiji, jer ovom dijelu Grada nakon kiša prijete poplave. Gradonačelnik mu je odgovorio kako cijena neće smanjiti gužve, no da treba naći način kako rasteretiti vozače na način da oni više ne prodaju karte te je dodao kako se razmišlja o najboljem rješenju. Za potoke u Komolcu je kazao kako su poslali dopis Hrvatskim vodama koje su nadležne za njih.


17:00


Za Čaroliju je gradonačelnik kazao kako će se zauzeti u Ministarstvu, a za buku u Lapadu je rekao kako je u pripremi novi komunalni red koji će ograničiti glazbu na javnim površinama i unutar ugostiteljskih objekata do 23 i 30. 


16:54


Stanari Ulice M. Marulića u Lapadu bune se na glasnu glazba iz obljžnjih ugostiteljskih objekata, kazao je Mladen Gojun (SDP) te pitao gradonačelnika što će napraviti. Također je naveo primjer privatnog vrtića Čarolije koji se zatvara jer nije smješten u isključivo poslovnoj zgradi te je pitao gradonačelnika koliko gradskih vrtića djeluje u zgradama mješovite namjene i što će napraviti ukoliko i njih inspekcija zatvori.


16:52


Franković je kazao kako do kraja godine očekuje građevinsku dozvolu za kanalizaciju Lopud i Šipan te da bi nakon toga projekt krenuo u realizaciju. "Jadrolinija je radila reviziju projekta javnog poziva za gradnju novog broda koji bi trebao spajati Elafite i Grad. Postoje i druge mogućnosti povezivanja otoka uz pomoć EU fondova te Grad radi i u tom pravcu", rekao je gradonačelnik, dodavši da će o vađenju krvi u Mokošici razgovarati s Domom zdravlja.


16:46


Ivan Jelčić (DDS) postavio je dva pitanja, koja su mu proslijedili građani. Jedno je vezano za vađenje krvi u Mokošici, gdje se krv može vaditi samo kod liječnika opće prakse jednom tjedno, a tamo živi 10 000 građana, koji moraju u Grad obavljati ovu pretragu, a gužve su u oba laboratorija velike. Pitao je kad će se riješiti kanalizacija na Lopudu te može li se uvesti neki novi brod koji bi povezivao Elafite s Gradom, jer je Postira već odradila svoje. 

 


16:43


I ravantelj OB Dubrovnik prigovorio je Croatia Airlinesu, on je primjedbe imao na red letenja te je naveo dva primjera kad je čekao nekoliko sati da avion iz Zagreba poleti. "Neka promijene red letenja, a ne nas ovako bez obavijesti puštaju da čekamo."


16:39


Marko Potrebica (HDZ) postavio je prvo pitanje gradonačelniku, pitavši ga do kad će se nacionalni avio prijevoznik bezobrazno odnositi prema građanima Dubrovnika? Naveo je vlastiti primjer kad je povratnu kartu za Zagreb u jednom danu platio oko 1985 kuna, a potom su ga pitali ima li prtljagu što košta još 100 kuna u svakom smjeru. Franković mu je odgovorio kako će nakon izbora nove Uprave CA tražiti sastanak s ovom tvrtkom kako bi ih informirali s čime se sve stanovnici naše županije susreću.


16:37


KOMENTARI / Komentiraj
   
Članak još nema komentara. Napišite svoje mišljenje!




Filtriraj:                     
Sortiraj:         
INFOCENTAR  DUBROVNIKTV  DUCLUBBING   DUGASTRO  DUPROMO  DUBROVNIKTODAY






DubrovnikTV.net











Kolumne








 

dubrovniktv.net


facebook  twitter  YouTube  YouTube