VIJESTI
28.10.2019 u 14:45

VIDEO/ Nakon verbalnog sukoba na granici incidenta između investitorice Marine Sršen i odvjetnice Viktorije Knežević danas je muk na gradilištu

Nakon žestokog verbalnog sukoba koji je u petak izbio  između investitorice Marine Sršen i odvjetnice Viktorije Knežević, danas na pristupnoj cesti prema gradilištu vila ispod Tvrđave na Babinom kuku vlada mir. Potpuni muk. Nema radnika, građevinski strojevi miruju. Sukob je izbio jer je Marini Sršen zapriječen pristup do gradilišta koji prolazi privatnim zemljištem u vlasništvu Lovre Banovića kojega zastupa odvjetnica Knežević. Parcela preko koje su donedavno prolazili bageri uredno je ograđena i mimo nje ni "muha ne može proći". U petak su pred naše kamere stale ogorčena investitorica Marina Sršen, svojedobno veoma istaknuta članica s Vićanove političke nezavisne liste i odvjetnica Viktorija Knežević. Svaka sa svojim papirima i istinom. U međuvremenu smo dobili i odgovor iz nadležnog gradskog ureda, te je posve razvidno što slijedi.  


komentara  0

Marina Sršen tvrdi kako ima valjanu dokumentaciju za pristup gradilištu, dok odvjetnica Knežević tvrdi da se cesta može početi graditi tek kada se riješe imovinsko pravni odnosi s njenim klijentom što dosad nije napravljeno. 

Iz UO za izdavanje građevinskih dozvola jutros su nam stigli odgovori: 

- Grad Dubrovnik je ishodio lokacijsku dozvolu za gradnju ceste koja se u prostornom planu naziva "Cesta OS3". Prema Urbanističkom planu uređenja Babin kuk radi se o dvosmjernoj gradskoj ulici kategoriziranoj kao ostale ulice za što je izdana lokacijska dozvola, a onda potvrda glavnog projekta sukladno toj lokacijskoj dozvoli i to za njenu I. fazu - stoji u odgovoru iz Grada Dubrovnika, odnosno nadležnog upravnog odjela za izdavanje dozvola. 

Građevinska dozvola za spornu cestu koju smo dobili na uvid od zainteresiranih strana je izdana 13. listopada 2017. godine, a u njoj također stoji kako su investitori dužni riješiti imovinsko-pravne odnose, što obzirom na novonastalu situaciju očito nije napravljeno. U dvije godine otkad je izdana dozvola, do gradilišta vila privatnih investitora je napravljen tehnički pristup gradilištu, nikako dvosmjerna gradska ulica. Taj tehnički pristup gradilištu prolazi, očito, preko parcele vlasnika s kojim se nije postigao dogovor o otkupu. To se može zaključiti iz istupa odvjetnice Viktorije Knežević. 

Teško je nagađati je li Grad Dubrovnik, odnosno nadležni Upravni odjel svojevremeno obećao riješiti to pitanje investitorici Sršen, koja je počela graditi kuću na parceli do koje nije postojao nikakav put i je li joj itko obećao da će se to napraviti izvlaštenjem plaćenim iz gradskog proračuna. No, da na to obećanje, ako ga je i bilo, više ne može računati postalo je jasno nakon posljednje sjednice Gradskog vijeća na kojoj je donesena odluka koju su pozdravili mnogi građani.  

- Zaključkom Gradskog vijeća Grada Dubrovnika, donesenim na 24. sjednici od 23. rujna 2019, nije prihvaćen Prijedlog zaključka kojim je Grad Dubrovnik u svrhu realizacije planiranog zahvata u prostoru, izgradnje nerazvrstane ceste oznake OS-3, sukladno odredbama Zakona o izvlaštenju i određivanju naknade trebao pokrenuti postupak potpunog izvlaštenja dijelova nekretnina katastarskih oznaka čest. zem. 1065/6, 1065/8, 1085/1, 1085/2, 1092/2, 1092/3, 1092/4, 1092/6, 1092/7, 1092/9, 1262/4, 1324 i 1093/1 sve k.o. Gruž (S.I.) koji dijelovi, sukladno Parcelacijskom elaboratu izrađenog na temelju pravomoćne Lokacijske dozvole, ulaze u sastav novoformirane nekretnine katastarske oznake čest. zem. 1394 k.o. Gruž - odgovorili su iz UO Grada Dubrovnika.

Postupak gradske uprave i gradonačelnika Mata Frankovića kojim se konačno prekida praksa financiranja privatnih investicija proračunskim novcem, naznaka su uvođenja reda i jasnog distanciranja privatnog i javnog, za što zaslužuju svaku pohvalu. U odgovoru iz nadležnog ureda jasno stoje daljnji koraci koji će se poduzeti:

- Nadležni upravni odjel će pripremiti ugovor kojim će se investitori, nakon potpisivanja istoga, obvezati samostalno financirati postupak izvlaštenja te finacirati izgradnju ceste, a koja je nerazvrstana cesta u vlasništvu Grada Dubrovnika, te takav ugovor prethodno dostaviti Gradskom vijeću Grada Dubrovnika na raspravu i odlučivanje. Naime, sukladno Zakonu, građenje nerazvrstanih cesta (one koje nisu prioritet ili za koje sredstva nisu planirana u proračunu) može se ugovorom prenijeti na privatnog investitora, što je legitimna i uobičajena praksa. Ponavljamo, svi troškovi građenja ceste prema tom modelu isključivo su troškovi privatnog investitora. Isti je dužan predati nerazvrstanu cestu, koja je dio prostornog plana, na uporabu Gradu jer je ista po zakonu javno dobro.


L.Crnčević/I.Mlinarić



Filtriraj:                     
Sortiraj:         
INFOCENTAR  DUBROVNIKTV  DUCLUBBING   DUGASTRO  DUPROMO  DUBROVNIKTODAY






Iz teme

DubrovnikTV.net












Kolumne







 

dubrovniktv.net


facebook  twitter  YouTube  YouTube